Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Rabu, 30 Mac 2011

Topeng Perak a.k.a Black Metal pun lalat Chinadoll rupanya..!

Inilah blogger upahan PR Topeng Perak Unmasked yang mengendalikan Perisik Rakyat. Dia juga yang paling aktif memburuk-burukkan bekas PM, Tun Abdullah Badawi sebelum ini.

Bila meletup skandal video 'Peminpin Pembangkang' dengan chinadoll, bukan main lagi Topeng Perak memaki hamun blogger pro-kerajaan yang dedahkan berita ini. Selidik punya selidik, rupa-rupanya dia pun lalat chinadoll juga.. aduiiih...!

Bercakap soal moral kononnya lah.. Bukan main mesra lagi dengan perempuan bukan muhrim.. nampak macam lagi hebat dari ketua umumnya. Indah khabar dari rupa..! Ini agaknya hasil tarbiah ostat PAS yang bertaklikkan politik taksub kepada pemimpin..Takebir!!!

"Wahai orang-orang Yang beriman! jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidikilah (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum Dengan perkara Yang tidak diingini - Dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) - sehingga menjadikan kamu menyesali apa Yang kamu telah lakukan.." (Al-Qur'an,al-Hujurat (49):6).

Tak sangka pula ada yang sudi memberitahu siapa Topeng Perak ini sebenarnya? Sila lawat kesini : Poji Black Metal... http://penembakbabi.blogspot.com/2010/05/poji-black-metal-benci-hassan-ali-dan.html...Takebir!!!

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Komen