Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Rabu, 9 Mac 2011

Gobalakrishnan baru tahu nikmat “bebas” selepas keluar PKR!

Ahli Parlimen Padang Serai, N. Gobalakrishnan yang bangkit buat kali pertama berbahas sebagai wakil rakyat Bebas hari ini, berkata beliau berasa ”bebas” sejak meninggalkan Parti Keadilan Rakyat (PKR).

“Sekarang saya bebas, bila saya bebas setiap hari saya tak payah turun untuk berceramah, saya tidak perlu bawa fitnah, saya ada masa untuk buat teks (perbahasan).

“Selepas 12 tahun (dalam politik) baru saya bebas, hirup udara pun saya rasa bebas, duduk dalam dewan yang mulia ini saya rasa bebas betul-betul depan Tan Sri (Pandikar Amin Mulia),” katanya semasa membahaskan usul menjunjung kasih titah Yang di-Pertuan Agong di Dewan Rakyat di sini.

Gobalakrishnan yang keluar dari PKR pada 29 Januari lepas juga mendedahkan sehingga kini beliau masih membayar ansuran bulanan dua buah kereta yang diguna oleh pengawal peribadi Penasihat PKR, Anwar Ibrahim.

“Saya boleh ada seorang pembantu yang perlu saya bayar RM2,000, tetapi saya korbankan untuk bayar kereta bodyguard supaya “bakal perdana menteri” kita selamat,” katanya.

Beliau juga mendakwa pejabat Ketua Pembangkang itu tidak mengambil sebarang tindakan bagi menyelesaikan isu tersebut.

Gobala oh Gobala...baru anda sedar kebebasan itu hanya boleh dinikmati apabila anda keluar dari 'kandang zoo pakatan rakyat'. Yang masih duduk di dalam tu bila lagi nak nikmati kebebasan...? Tunggu apa lagi..Chow la..Pakat Keluar Ramai-ramai..!!!

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan