Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Rabu, 30 Mac 2011

Anwar! Jangan marahkan nyamuk, kelambu hendak dibakar - Jawap 5 soalan ini dahulu?



Marah sungguh Anwar pada Barisan Nasional.. Najib dan Rosmah pula yang jadi mangsanya yang terbaru! Semua itu adalah kerana ceramah beliau dihalang polis sebab tidak ada permit. Takkan lah bekas menteri pun tak tahu pasal undang-undang?

Negara kita kan ada undang-undang yang perlu dipatuhi? Kalau pemimpin sendiri pun engkar, berbuat sesuka hati, macamana nak harap rakyat patuh undang-undang? Bukankah kepimpinan melalui tauladan.

Kata Anwar, "zaman bila perasuah, penjenayah, perogol dijadikan pemimpin, kita nak dijadikan penjenayah. Sebab itu lawan tetap lawan"..! Berikut adalah petikan dari ceramah beliau yang dihalang polis baru-baru ini:



Nasihat kepada Anwar sebelum nak tuduh pemimpin lain perasuah, penjenayah dan perogol, elok lihat diri sendiri dulu. Bukankah anda bekas banduan rasuah juga? Sebelum nak bercakap akhlak siapa buruk, cuba jawab lima soalan Datuk Eskay ni dulu.

1. Sejak dua tahun lalu berapa kali Anwar ke Thailand?
2. Siapa yang menyambut Anwar di Thailand?
3. Di hotel mana Anwar menginap?
4. Apa Anwar buat di bilik hotel tersebut?
5. Siapa yang menyelesaikan semua bayaran tersebut?

Untuk berita yang selanjutnya, sila klik disini : empayar pemuda

Jikalau Anwar rasa sukar atau tidak mahu menjawapnya, tidak mengapa kerana ada ramai lagi diluar sana dengan tangan terbuka boleh tolong jawapkan! Tunggu masa yang sesuai sahaja. Tungguuuu..!!!!

Sumber : Rajahmas

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan