Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Jumaat, 20 April 2012

Rafizi lembu akui Anwar 'langgan China Doll', tetapi tetap salahkan UMNO?


Rafizi Lembu kata Anwar Tetap Jadi PM walaupun penuh dengan krisis moral...!!!

Malam tadi setelah ditegur beberapa kali oleh AJK Surau Mujahiden dan akur dengan majlis bacaan Yasin khirnya PAS terpaksa berpindah tempat ceramah yang agak tersembunyi iaitu dihadapan rumah Teman Wanita Chang Meng Kai iaitu Azlina Adnan.

Pas mengundang Rafizi Lembu dengan harapan dapat memberikan beberapa fitnah yang boleh bagi mendatangkan persepsi buruk terhadap wanita Umno. Ramai dikalangan penyokong Pas agak kesal kerana Rafizi tidak mampu memberi apa yang mereka kehendaki tetapi lebih kepada mempromosi Anwar Ibrahim.

Dalam ceramah tersebut Rafizi berkata walau apa pun yang terjadi Anwar Ibrahim tetap akan jadi Perdana Menteri walau pun penuh dengan krisis moral.

Kata Rafizi lagi Umno sengaja memerangkap Anwar dengan membawa kepadanya pelacur cina supaya adegan seks dapat dirakam dan didedahkan kepada tontotan umum. Katanya secara berseloroh "siapa tak nak Amoi yang putih gebu" tak kan buaya nak menolak bangkai.

Tentang biseksual Rafizi kata Nallakarupan sengaja mengada-adakan cerita kononnya Anwar ada skandal dengan Samsidar sedangkan Anwar sendiri tidak berapa kenal dengan Nallakarupan.

Sambil disambut dengan takbirrrrr!!.

Hahahaha..Rafizi..Rafizi..Bekas best student di MCKK...!!! Kamu kata Anwar tak berapa kenal Nallakarupan? Budak sekolah tadika kamu boleh kelentong le Rafizi. Kamu tengah 'beringus' lagi, Anwar dan Nala sudah berkawan baik...apa cer bro...!!!

Ceramah Pas di Taman Razaki yang juga kubu kuat PKR tidak mendapat sambutan kerana Pas Kg Sungai Rokam telah menukarkan lokasi ceramah selepas kepanasan akibat mendengar bacaan yaasin daripada penduduk kg Sungai Rokam. Pekan Razaki merupakan kawasan PKR yang telah berjaya ditembusi oleh wanita Umno.

Sumber : Di sini.

Kantoi...!!!









Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan