Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Selasa, 17 April 2012

Bendera DAP mula ‘berkibar’ di Kelantan!


Kira-kira 21 tahun lalu, penyokong Pas di Kelantan, pastinya tidak pernah terfikir bahawa suatu hari nanti, bendera DAP-parti yang terang-terangan menentang penubuhan negara Islam diperjuangkan Pas, bakal ‘berkibar’ di bumi bertuah Cik Siti Wan Kembang ini.

Mereka juga sudah pasti tidak pernah membayangkan akan melihat pemimpin DAP bakal duduk sebaris pemimpin Pas lain, khususnya Mursyidul Am, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dalam pentas ceramah sama.

Malah, jauh sekali ahli-ahli Pas membayangkan pemimpin mereka termasuk Nik Abdul Aziz akan makan malam atau duduk semeja dengan pemimpin DAP dalam majlis, bagi mengumpul dana pilihan raya sebagaimana berlaku di Perdana Resort, Pantai Cahaya Bulan (PCB) baru-baru ini.

Ahli-ahli Pas sedar dan insaf bahawa pemimpin DAP tidak akan pernah merestui perjuangan parti mereka untuk melaksanakan hudud dan menegakkan negara Islam yang diperjuangkan Pas selama ini.

Tentangan DAP itu secara terang-terangan dinyatakan oleh Pengerusinya, Karpal Singh apabila mengeluarkan kenyataan ‘langkah mayat’ dia dahulu jika Pas tetap juga hendak meneruskan cita-cita politiknya itu. Wallahuallam...!!!












Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan