Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Rabu, 29 Mei 2013

Lancau lah lu Kit Siang...Tak mengaku 'berak di tengah jalan' pulak..!!! Penafian Red Bean Army cetus curiga?


Penafian Penasihat DAP, Lim Kit Siang kononnya tidak mengetahui kewujudan tentera siber parti itu yang dikenali sebagai Red Bean Army mengundang kecurigaan walaupun telah mendapat liputan meluas media.

Ironinya, kewujudan tentera siber Red Bean Army yang didakwa 'ditaja' DAP sebenarnya telah didedahkan sendiri oleh bekas Setiausaha Eksekutif Pemuda Kebangsaan DAP, Shen Yee Aun dalam wawancaranya dengan portal berita Mynewshub yang dimuat naik ke laman YouTube bulan lepas.

Namun, Kit Siang pula menyerang Barisan Nasional (BN) mendakwa sengaja menuduh menganjurkan konvensyen media sosial di seluruh negara bagi membentuk 10,000 tentera siber pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13).




Naib Pengerusi Strategik MIC, Datuk R. Ramanan berkata, seperti kebiasaannya, DAP mengambil jalan 'selamat' menuding jari kepada UMNO dan BN kononnya itu propaganda untuk menjatuhkan parti tersebut.

"Kit Siang memang handal 'berlakon', kenyataan beliau kononnya ini kali pertama beliau mendengar nama Red Bean Army, itu pun daripada laporan Utusan Malaysia adalah sungguh mencurigakan dan lucu kerana isu ini sudah lama dimainkan media sebelum PRU-13 lagi.

"Pemimpin DAP akan sedaya upaya menutup isu tersebut menuduh sebagai konspirasi UMNO, itu sahaja modal mereka," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan