Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Isnin, 27 Januari 2014

ADUN PKR KAJANG LETAK JAWATAN , SATU LAGI PEMBAZIRAN WANG RAKYAT !! @NajibRazak



Drama menjatuhkan MB Selangor, Khalid Ibrahim oleh ahli PKR sendiri membuatkan politk di negeri itu semakin terus bergolak. Hari ini Adun PKR Kajang, Lee Chin Cheh meletakkan jawatan sebagai wakil rakyat tanpa memberikan sebarang sebab .

Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kajang Lee Chin Cheh meletakkan jawatan sebagai wakil rakyat hari ini. Perkara itu diumumkan speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Selangor Hannah Yeoh petang ini dan akan dimaklumkan secara rasmi kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) esok.

Yeoh berkata, beliau menerima surat peletakan jawatan pada hari ini.

“Dengan ini, saya mengisytiharkan kerusi DUN N25 Kajang dikosongkan dan SPR seharusnya menjalankan pilihan raya kecil dalam masa 60 hari," kata Yeoh.

Berhubung sebab peletakan jawatan itu, Yeoh berkata perkara itu harus diajukan kepada Lee sendiri.



Menurut sumber PKR, Anwar Ibrahim disebut-sebut akan bertanding mewakili PKR di DUN Kajang dalam Pilihanraya Kecil ini sekaligus membolehkan beliau dinobatkan MB Selangor yang baru menyingkirkan Khalid Ibrahim?

Ternyata PKR a.k.a Parti Kangkung/Kangkang Rakyat hanya mementingkan diri mereka dan bukannya rakyat. Tatkala rakyat terpaksa mengharungi sara hidup rakyat yg semakin meningkat.

Wakil Rakyat Pakatan Rakyat sewenang wenangnya meletakkan jawatan untuk diadakan Pilihanraya Kecil sekali lagi. Sepertimana yang kita kethui, setiap kali PRK diadakan, bukannya sedikit belanja yang perlu digunakan SPR . Ini jelas membuktikan PAKATAN telah membazir wang rakyat.

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan