Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Khamis, 8 Mac 2012

BENARKAH TENDER RUNDING TERUS ( Direct Nego ) DIHAPUSKAN DI SELANGOR?


Selepas dilantik menjadi Menteri Besar Selangor, Khalid Serabai dalam satu kenyataan berkata, kerajaan negeri akan menghapuskan pemberian tender secara runding terus kepada kontraktor Bumiputera untuk mengelakkan dimonopoli pihak tertentu sahaja.

Katanya, beliau mendapati kira-kira 98 peratus projek sebelum ini diberikan dan dilaksanakan oleh kumpulan tertentu sahaja. Apa yang dinyatakan oleh Khalid dan kuncu-kuncu Exconya hanyalah untuk penyedap mata dan halwa telinga sahaja semata-mata mahu mengabui fikiran rakyat akan ketelusan mereka! Akan tetapi apa yang berlaku sebenarnya hanyalah indah khabar dari rupa. Klik di sini.

Baru-baru ini Raja Petra Kamaruddin melalui Portalnya Malaysia Today telah mendedahkan jumlah kerja-kerja 'Direct Nego' yang dikeluarkan oleh rejim Khalid Serabai? Ketuk dulang, paku serpih...mengata orang, tapi mereka yang lebih! Itulah yang sebenarnya berlaku di negeri Selangor dibawah pentadbiran Khalid Serabai sekarang!



Apa yang perlu kita lihat disini adalah sikap hipokrit Khalid Serabai yang cakap tidak serupa bikin kononnya pentadbiran beliau akan lebih bersih daripada BN tidak lama selepas mentadbir kuasa kerajaan negeri.

Artikel Raja Petra ada kebenarannya! Inilah yang dikatakan 'kerajaan hipokrit'. Bak kata RPK, kalau seseorang sudah membunuh, tidak kiralah samada dia bunuh kes kecil atau kes besar, maka orang tersebut tetap seorang pembunuh. Agak-agaknya apakah kenyataan Khalid Serabai selepas ini..paling tidak pun Faekah Muka Berminyak akan muncul kembali membela tuan Serabai yang disayanginya!

















Apa-apapun satu laporan kepada SPRM telah dibuat oleh Ketua Pemuda UMNO Selangor, Ungku Md Salleh Ungku Abdul Jamal di pejabat SPRM semalam! Lihat sini

Sama-samalah kita tunggu dan lihat tindakan dari SPRM selepas ini.

Wasabi Oyabun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan