Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Jumaat, 12 Ogos 2011

Alamak..! Bakal " Isteri " Paderi Gay, Ou Yang Wen Feng 'jantan asli' rupanya!

Paderi gay bakal kahwin di Malaysia?

Paderi warganegara Malaysia yang membuat pengakuan terbuka mengenai orientasi seks songsangnya dilaporkan akan berkahwin dengan ‘kekasihnya’ seorang warga Afrika-Amerika tidak lama lagi.

Pastor Ou Yang Wen Feng, 41, yang mengaku gay dikatakan akan berkahwin hujung bulan ini atau awal bulan depan dengan majlis perkahwinan bakal diadakan di New York, Amerika Syarikat (AS) dan Malaysia.

‘‘Kekasih saya melamar pada 26 Jun lalu iaitu dua hari selepas New York meluluskan undang-undang perkahwinan pasangan sejenis,” katanya seperti yang dilaporkan agensi berita AFP, semalam.

Ou Yang kini berkhidmat di Gereja Komuniti Metropolitan (MCC), New York iaitu sebuah gereja yang menjadi sebahagian daripada pergerakan antarabangsa gereja Kristian yang mendekati pelbagai pihak termasuk golongan homoseksual, lesbian dan transeksual.

Apa yang menimbulkan persoalan adalah apabila Ou Yang turut mengumumkan akan melangsungkan perkahwinan di negara ini sedangkan Malaysia tidak pernah mengiktiraf perkahwinan sejenis.

Malah, homoseksual juga menjadi satu kesalahan jenayah di Malaysia yang boleh dihukum sehingga 20 tahun penjara.

Ou Yang pernah menggemparkan negara ini beberapa tahun lalu apabila beliau dilaporkan mengusulkan cadangan membina gereja yang juga cawangan MCC di Malaysia bagi mengumpul dan memperjuangkan hak golongan gay serta lesbian di negara ini.

Cadangan itu dibantah banyak pihak termasuk oleh Roman Catholic Church di Sabah, National Evangelical Christian Fellowship (NECF) dan the Council of Churches Malaysia (CCM).

Ia menimbulkan kebimbangan di kalangan rakyat pelbagai agama terutamanya umat Islam kerana melanggar moral dan ajaran semua agama.















Mungkin ada yang frust menonggeng nanti kot...melepas katakan..!!!

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan