Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Isnin, 4 April 2011

Bang Khalid ooii...'tulen' video ni bang..tak nak tonton ke!!!

Berkenaan dengan isu video panas yang hangat diperkatakan sekarang, abang Khalid Ibrahim kita mempertikai dan mahu Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar menjelaskan maksud tulen berhubung dengan rakaman video seks yang didakwa libatkan pemimpin PKR.

Yang menampakkan 'kebangangan' abang Khalid adalah apabila beliau berkata, walaupun disahkan tulen oleh pakar, Ismail perlu menjelaskan sama ada orang di dalam rakaman video aksi seks tersebut atau video itu yang tulen. “

Kalau betul video itu tulen, saya tidak jadi masalah tetapi jangan buat dan cakap sahaja. Kena jelaskan apa makna tulen? Orangnya betul atau videonya betul?

Tak mengapa Bang Khalid. Kalau ada masa tontonlah video ni bersama Setpol Faekah abang Khalid ya. Kemudian baru buat komen dengan apa yang abang Khalid lihat nanti akan ke'tulen'nan yang sebenarnya. Memang 'tulen' bang..!!!



Sebelum tu bang Khalid, apa cerita dengan video kamera yang dijumpai didalam bilik MB tu ya? Bila nak tayangkan kepada rakyat! Dah lebih setahun rakyat menunggu hasil siasatanya. Tak kan nak sorok dari pengetahuan rakyat kot. Nanti kalau terbongkar pulak bagaimana? Tergagap-gagap pulak abang Khalid nak menjawapnya nanti...jangan lupa ya abang Khalid ya..chow chi chow..!!!

Wasabi Oyabun..

1 ulasan:

  1. http://shahalamkini.com/v2/video-omega-panas/

    http://linkbloggersmalaysia.blogspot.com/

    BalasPadam