Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Jumaat, 22 April 2011

Anwar mengadu sakit belakang selepas balik dari 'menjamu selera' di London dan Osaka!

Rakyat ditipu lagi dengan sandiwara terbaru Anwar!

Kalau kita masih ingat ketika Anwar ditahan polis untuk siasatan kes liwat Saiful, dia mengadu 'sakit belakang' apabila ditahan dalam lokap selama semalam! Sebelum itu semasa Saiful buat report polis, Anwar melarikan diri ke kedutaan Turki. Kata Kak Wan ada orang nak sabotaj Anwar! Tapi masa tu tak de pulak kata sakit belakang. Elok je kesana kemari tanpa kelihatan merasa sakit!

Rasanya rakyat sudah lali dengan sandiwara lakonan seorang manusia bernama Anwar yang dikatakan oleh isterinya 'anugerah tuhan' ini. Sama juga semasa Anwar yang juga bekas banduan ini merengkok didalam penjara. Kes racun arsenik kecoh sekejap gara-gara lakonan Kak Wan dan juga Karpal Singh. Akhirnya teryata semua itu hanya pembohongan atau wayang Anwar semata-mata!

Sudahlah Anwar..sampai bila kamu nak menipu dan terus menipu rakyat? Hari ini dikatakan Anwar sepatutnya pergi ke Pulau Pinang untuk lawatan selama dua hari selepas balik dari 'menjamu selera' di London dan Osaka, tetapi dibatalkan. Hahahaha..menurut sumber dalaman parti katanya Anwar, yang juga ahli parlimen Permatang Pauh terpaksa mendapatkan rawatan perubatan di Kuala Lumpur kerana sakit tulang belakangnya berulang.



Sumber itu bagaimanapun tidak dapat mengesahkan sejauh keseriusan sakit tersebut berikutan jadual ketat Anwar ketika berkempen pada pilihan raya negeri Sarawak minggu lalu. Pelik bukan...kalau rasa sakit ketika berkempen, kenapa boleh pergi ke London dan Osaka. Ketika pergi kesana, tidak pula mengadu sakit belakang. Tup..tup turun aje di KLIA, tiba-tiba aje mengadu sakit belakang.

Kalau nak menipu pun agak-agak le Anwar. Rakyat bukannya bodoh untuk membuat tafsiran sandiwara kamu!

Katanya Timbalan presiden PKR Azmin Ali dijangka menggantikan Anwar di Pulau Pinang. Anwar dijadualkan menghadiri beberapa majlis termasuk menghadiri Perbincangan ' maqasid syariah ' di Dewan Sri Pinang di Georgetown. Eloklah tu Azmin. Pergi ke Pulau Pinang jangan lupa singgah rumah mak mertua di Taiping ya!

Elok-elok bawa Ferari merah tu..Jangan tersedak pula ketika memandu..manalah tahu malam ini ceramah Unmi Hafilda banyak menyebut nama kamu ...kah..kah..!!!

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan