Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Ahad, 6 Februari 2011

Terkini Live dari Cairo : Blogmaster Medan Info melapurkan - Dato Azeez Buktikan Maksud “Rakyat Didahulukan"!!!

Untuk mempastikan tiada pelajar pelajar yang tidak ke Cairo International Airport, Presiden Kelab Putera 1 Malaysia, Dato Haji Abd Azeez Abd Rahim telah turun padang...

Pagi tadi, beliau telah segera menziarah ke beberapa tempat penempatan pelajar pelajar Malaysia di Cairo. Destinasi pertama ke Dewan Malaysia Abbasiah Kaherah [DMAK]. Disana Dato Azeez telah bertemu dengan hampir 300 pelajar yang hendak dibawa ke Cairo International Airport.

Dalam pertemuan tersebut Dato Azeez menjelaskan kepada pelajar pelajar usaha murni kerajaan dibawah pimpinan YAB Datuk Seri Najib Tun Razak yang mahu pastikan semua anak anak Malaysia dapat dibawa keluar dari Mesir.

“saya sendiri akan terus berada di Mesir.., saya tak akan balik selagi Misi ini tidak selesai..” tegas Dato Azeez yang mendapat tepukan gemuruh dari pelajar pelajar disana tadi.

Para pelajar keseluruhannya amat gembira dan berterima kasih kepada tindakan pantas Sukarelawan Kelab Putera 1 Malaysia yang selama empat hari ini bekerjasama dengan pihak Kedutaan Besar Malaysia di Cairo. Sehingga ke saat ini sudah hampir 8,000 pelajar sudah dibawa ke Jeddah.

Untuk gambar update terkini dari Blogmaster, sila lawat ke sini.

Oleh : Blogmaster Medan Info Kita

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan