Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Ahad, 27 Februari 2011

PRK DUN Merlimau : Benarkah calon PAS Merlimau tipu taraf pendidikan!

Kalau di PRK DUN Kerdau PAS mempertikaikan taraf pendidikan calon BN iaitu Syed Ibrahim, di Merlimau juga apa kurangnya! Sila klik di sini.

Demi untuk menandingi taraf pendidikan calon BN di PRK merlimau, calon PAS, Yuhaizad Abdullah yang hanya memiliki pendidikan peringkat SPM telah menipu kononnya dia memiliki DIPLOMA dalam jurusan tasawwur Islam tanpa mengemukakan dari IPT manakah dia memperolehi Diploma tersebut.

Sijil kemahiran MARA kejuruteraan mekanikal juga satu penipuan memandangkan tiada bukti jelas dari IKM cawangan manakah dia dianugerahkan sijil tersebut.

Dikhabarkan, kebanyakan ahli PAS yang memiliki tahap pendidikan rendah dan memerlukan kelulusan sekurang-kurangnya peringkat Diploma untuk sesuatu urusan, akan mendapat 'Diploma segera' dari sebuah akademi yang ditubuhkan PAS untuk tujuan ini.

Sekarang lubang telah pecah, rupa-rupanya PAS ada akademi sendiri untuk ahli-ahli mereka dapat Diploma. Yang lebih mengejutkan lagi akademi tersebut hanya untuk ahli-ahli PAS sahaja. Tak tahulah sudah berapa ramai ahli-ahli PAS yang telah dapat 'diploma' dari akademi tersebut. Untuk melihat kewujudan akademi tersebut...sila ke link ini : Akedemi Ar Rasyidin.

Sekurang-kurangnya calon BN di Kerdau sudahpun membuktikan beliau adalah lulusan dari Universiti Al-Azhar, jadi bagaimana pula dengan calon PAS di Merlimau ini. Sudah bersediakah untuk memberikan bukti-bukti yang kukuh kepada rakyat?

Di harap pihak berkuasa dapat menyiasat dengan segera Akedemi Tasawwur Islam seperti yang disebut diatas. Wallahuallam.

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan