Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Sabtu, 10 April 2010

PRK P94 - HULU SELANGOR : Mereka tahu Anwar...!

Tertarik dengan permohonan maaf Ezam Mohd. Nor secara terbuka kepada rakyat Malaysia kerana pernah membela Anwar Ibrahim dalam kes liwat pertamanya.

''Saya nak mohon maaf atas apa yang telah saya buat, saya nak tarik balik tindakan membela Anwar dalam kes liwat dahulu. Dahulu saya tidak tahu, sekarang baru saya tahu perkara sebenar," kata Ezam, Rabu lalu.

Ezam merujuk kepada kes liwat pertama Anwar. Pada 8 Ogos 2000, Anwar dihukum penjara atas tuduhan meliwat Azizan Abu Bakar yang pernah menjadi pemandu peribadi isterinya, Dr. Wan Azizah Wan Ismail. Kini Anwar menghadapi tuduhan sama iaitu didakwa meliwat bekas pembantunya, Saiful Bukhari Azlan. Sejarah berulang kembali.

Ezam mendakwa beliau mempunyai bukti penglibatan Anwar dalam perbuatan itu dan sedia mendedahkannya jika dicabar. ''Dia (Anwar) tahu apa yang saya tahu," katanya lagi.
Sehari kemudian, bekas Naib Presiden PKR, Saidatu Badru Tun Said Keruak menyatakan bahawa beliau dan rakan-rakan lain yang telah meninggalkan PKR lebih tahu cerita dalaman Anwar, Wan Azizah dan Azmin. ''Kebanyakan mereka yang masih dalam PKR belum cukup kenal Anwar," kata beliau.

Kelmarin, bekas sahabat baik Anwar, S. Nallakaruppan turut mendedahkan bahawa Anwar mempunyai banyak rancangan 'gila' yang orang tidak buat semata-mata mahu menjadi Perdana Menteri.

Antaranya kata beliau ialah rancangan 16 September mengaitkan nama Yang di-Pertuan Agong dan terbaru, usaha menuntut kemerdekaan Sarawak jika PKR menang pilihan raya negeri.
Nalla juga bersedia membuat lebih banyak pendedahan tentang salah laku Anwar selain apa yang beliau sifatkan sebagai kedayusan Azmin.

Berpuluh-puluh bekas pemimpin dan sahabat Anwar sudah tidak dapat bersabar dengan hipokrasi dan manipulasi Anwar. Mereka tahu beliau seorang putar alam dan licik terutama ketika terdesak, lebih-lebih lagi situasi sekarang.

Mesejnya, sudah ramai pemimpin dalam PKR hilang kepercayaan kepada Anwar terutama dalam soal moral. Kepada yang masih mempertahankan beliau, renungkanlah. Jangan pertahankan apa yang kita tidak tahu kerana ia hanya akan menutup pintu kebenaran.

Kepada pengundi-pengundi P94 - Hulu Selangor, adakah kita perlu menyokong Pemimpin parti yang tidak ada moral seperti Anwar! Fikir-fikirkanlah demi kebaikan dan masa depan kita semua. UNDI LAH BN. ANDA AKAN SELAMAT. InsyaAllah.

Wasabi Oyabun

1 ulasan:

  1. Demi perpaduan kami mahu Tan Sri Dato Hj Muhd Taib sebagai calon MP Hulu Selangor........jika setuju sila klik katsini

    ....jika tak setuju pula klik katsini

    BalasPadam