Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Selasa, 20 April 2010

P94 : Kisah Pembohongan Dan Kezaliman PR di Selangor!


Berikut adalah diantara tawaran-tawaran ataupun janji-janji manis yang telah diberikan oleh Pakatan Rakyat semasa PRU ke 12 yang lalu. Setelah 2 tahun lebih memerintah negeri Selangor Darul Ehsan, maka inilah hasil-hasil yang telah dijanjikan oleh mereka! Janji memang mudah, nak melaksanakan amat sukar sekali - Janji hanya tinggal janji sahaja!

Perkara : Antara Janji-janji PRu ke 12 yang tak terlaksana

Amat mudah menabur janji sebelum berkuasa dan selepas berkuasa janji hanya tinggal janji. Kata-kata tidak dikotakan. Adakah di PRK P94 Hulu Selangor ini Pakatan Rakyat bakal menghidangkan atau menaburkan janji-janji baru selepas gagal melaksanakan janji-janji terdahulu semata-mata untuk mendapatkan undi!

Sekurang-kurangnya rakyat sudah bijak untuk menilai apa yang sudah kerajaan negeri Selangor telah lakukan terhadap mereka selama 2 tahun lebih. Walaupun BN kalah dan hilang kuasa di negeri Selangor, namun soal kebajikan rakyatnya tidak pernah dilupakan.

BN Mampu Berubah. Sayangi Selangor, Yakini Barisan NAsional ( BN ).

Wasabi Oyabun

2 ulasan:

  1. Saya rasa bagus lagi PR dah pun berjanji dengan Pengundi di Hulu Selangor dalam PRU 12, PR memerintah di Hulu Selangor baru 2 Tahun, dah banyak Pengundi di janjikan, bagaimana pulak BN dah 4 penggal memerintah di Hulu Selangor, se orang pun tak ada yang di janjikan, saya rasa, Penulis ini hanya menanguk di air yang keruh, Buka mata mu luas luas, tahu kah anda, Negara kita sekarang sedang di landa ekonemi yang sangat terok.

    BalasPadam
  2. tak tau pulak aku ekonomi malaysia teruk?? teruk tang maner?? lagi parah dari Thailand ke?? ramai ke yang kena VSS?? ramai ke mati kenulur sebab tak makan??? mener?? maner??

    nak tulis tu tengok-tengoklah skit...jangan main belasah je...kalau ekonomi malaysia ni teruk, takdalah Pegawai Odit & Teknikal aku "MENGANGKANG" makan gaji buta kat opis tu...

    jadual dok penuh je nak odit company...jangan jadi kaki kencinglah...

    BalasPadam