Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Jumaat, 14 Februari 2014

Pelik tapi benar...!!! Kenapa sekarang Anwar mahu bertanding?


Beberapa tindakan yang diambil oleh Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim bulan ini menimbulkan persoalan kerana dilihat seperti seseorang yang terdesak dan sudah hilang pertimbangan.

Pemimpin Parti Kesejahteraan Insan Tanah Air (KITA), Zamil Ibrahim berkata, antara tindakan tersebut ialah kenapa sekarang Anwar mahu menjadi calon pada Pilihan Raya Kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang dan bertanding sebagai Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Berikut adalah kenyataan penuh Zamil:

* Saya agak hairan kenapa dalam bulan Februari ini banyak pertimbangan Anwar seperti agak terdesak apabila beliau mahu menjadi calon Pilihan Raya kecil DUN Kajang serta Presiden PKR dan pelbagai perkara lain lagi.

* Anwar juga sebenarnya tidak senang duduk mengenai rayuan kes liwat beliau sehingga menyusahkan rakyat Selangor serta ahli PKR sendiri.

* Kini, Anwar mahu bertanding jawatan Presiden PKR pula yang sepatutnya beliau boleh bertanding enam tahun lalu, begitu juga sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kajang pada Pilihan Raya Umum Ke-13 lalu.

* Rakyat bukan bodoh untuk menilai lakonan Anwar yang cuba membawa mereka lari daripada topik sebenar mengenai beliau.

* Anwar agak terdesak dan rakyat perlu tahu kenapa beliau melakukan pelbagai perkara tersebut.

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan