Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Sabtu, 27 April 2013

#PRU13 - Gagal di Kelantan, Kini Husam Musa Sibuk Jual Temberang di Putrajaya?


Ketika pendedahan hangit Presiden PAS tentang calon-calon PKR yang menjadi penjual Pil Kuda & penyembah Komunis, Naib Presidennya Husam Musa sedang sibuk jual temberang di Putrajaya.

Mungkin ramai yang terpikat lakonan Husam Musa dengan sikap peramah & 'innocent' tetapi malangnya banyak kisah-kisah penipuan yang beliau lakukan di Kelantan.

Ramai yang menjadi mangsa kerakusan nafsu Husam Musa dari projek Kambing Jamnapari, Ladang Rakyat sehingga lah Menteri Besar Kelantan sendiri ditipu hidup-hidup oleh Husam Musa dengan pelbagai projek pelancaran "Batu Asas'.



Rakyat wajar bertanya kepada Husam Musa tentang perkembangan terkini setiap 'Batu Asas' yang dilancarkan ?

Kepada para pengundi di Putrajaya, kalau tidak takut dengan musibah dari Allah swt, undilah manusia MUNAFIK bernama HUSAM MUSA ini. Celiklah mata fikir.. apa track recordnya di kawasan asalnya (Kelantan).. jika pengundi Putrajaya terlalu taksub dengan PAS.. maka PAS akan menang.. kebathilan akan berkuasa..dan jangan mengeluh jika kemurkaan Allah itu tiba bila kita mengangkat orangg MUNAFIK sepert HUSAM ini menjadi pemimpin..

Dan kini, banyak lagi janji-janji manis lagi palsu yang ditaburnya di Putrajaya. Jika dengan rakyat Kelantan pun Husam Musa mampu berbohong, takkan pengundi Putrajaya nak percaya janji-janji manusia MUNAFIK seperti HUSAM MUSA ini lagi ? Wallahuallam.

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan