Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Sabtu, 29 September 2012

Lihat bagaimana PKR cuba divert isu terima dana asing (Yahudi) dengan menagih simpati rakyat ( buat lelongan )?



Kak Wan Lelong Surat Cinta Dari Penjara

Venue : Stadium Melawati, Shah Alam, Selangor

Event : Majlis Makan Perdana Pakatan - Acara lelongan barangan peribadi pemimpin

Date : 28/9/2012 @ 10.00 pm

Surat cinta yang ditulis Anwar Ibrahim dari dalam penjara Sg Buloh kepada Kak Wan telah berjaya dilelong kepada Lajim Ukin pada harga bidaan RM50,000.



Dikatakan acara lelong itu dilakukan untuk mengutip dana PRU ke-13. Agak pelik jugalah PKR nak kutip wang bagi mengumpul dana kerana sepertimana yang kita tahu 'kantung' kewangan mereka tidak pernah kering kerana sentiasa 'diisi' oleh 'tangan-tangan' ghaib yang mahu melihat pertukaran kepimpinan negara?

Kalau setakat sewa JET mewah 2 hari sebanyak RM96,000 tak ada masalah, takkan lah nak menagih simpati rakyat bagi mengumpul dana?

Tambahan pula dengan 'lakonan hebat' Kak Wan bagi menagih simpati dengan membuat lelongan 'surat cinta' bang Anwar terhadap beliau! Apa motif sebenar Kak Wan mengungkitkan kembali kisah Anwar semasa dipenjara?

Rakyat mungkin tidak akan lupa tentang isu arsenik yang dimainkan apabila rakyat ditipu hidup-hidup oleh Kak Wan dan Karpal...!!! Ramai yang bersimpati ketika itu dan iIni diakui sendiri oleh Datuk Zulkifli Nordin..!!!

Tak payahlah berpura-pura melakonkan episod 'drama baru' bagi menagih simpati kerana rakyat sudah pun mengetahui semuanya itu hanyalah semata-mata untuk mengalih isu dana asing yang diterima oleh PKR?

Sekali ditipu mungkin boleh diterima, tetapi untuk kedua kalinya bak kata Nabil Raja Lawak...Lu fikirlah sendiri..!!!

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan