Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Jumaat, 21 Oktober 2011

Gereja bercambah bagai cendawan!


Lihatlah carta jumlah gereja mengikut aliran dan negeri seperti di atas. Ini membuktikan ia bukan rahsia lagi bahawa Selangor memang menggungguli lain-lain negeri di semenanjung dalam isu murtad yang hangat diperkatakan. Ini baru yang berdaftar, yang haram melambak lagi kat luar tu!!!!

Ini jelas menunjukkan gerakan nak memurtadkan orang Islam ni makin ran...cak, disebaliknya kita umat Islam masih terus berbalah. Baru nak berhimpun dah macam-macam pendapat, tak bolehlah, tak sokonglah, ada aje alasan nak mengelak...

Jadi, isu DUMC sebenarnya hanya alat untuk mencabar Perlembagaan Negara yang dicabuli akibat campurtangan politik untuk mendapatkan undi pilihan raya.

Lebih malang, politik itu mencabar kedaulatan undang-undang dan perlembagaan negara. Ini bukan satu kebetulan tetapi perancangan. Siapa perancang dalam isu ini... Kita percaya dan ada BUKTI lah!!! memang puak-puak kafir harbi yang dok main ‘tangan gelap’ kat belakang.

Umat Islam harus bangun malam buat sembahyang hajat agar kita semua diselamatkan daripada malapetaka besar ini. Kita kena peka. Ini semua tanggung jawab kita semua. Inilah masanya kita bangkit pertahankan agama Islam sebelum terlambat...!!!

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Komen