Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Sabtu, 9 Oktober 2010

Sepanduk yang sempit atau " kepala otak " Khalid Samad dah jadi sempit!

Makin lama Khalid Samad ni menjadi MP Shah Alam, di lihat makin terserlah akan kebodohannya. Selepas gagal mendapat tauliah mengajar dari MAIP, Khalid bertelagah dengan Hassan Ali! Politik dan kuasa punya hal, Khalid sanggup mengadaikan " isteri " nya dengan baiah ciptaannya sendiri!

Selepas kemenangan di Shah Alam, Khalid masuk ke Gereja semata-mata untuk mengucapkan terima kasih kerana menyokongnya sehingga sanggup mengadaikan " Khalimah Allah " supaya dapat digunakan oleh pihak gereja! Gara-gara sokongan Khalid dan beberapa orang lagi pemimpin PAS termasuk juga Ketua Umum PR iaitu Anwar Ibrahim, tercetus kemarahan umat Islam di Malaysia. Namun Khalid Samad masih mampu tersenyum riang!

Pada bulan lepas, Khalid Samad " terkantoi " dengan isu yang dimainkannya sendiri iaitu orang kafir masuk kedalam masjid atau surau untuk memberi tazkirah. Mungkin kerana sudah kekeringan isu, maka Khalid menggunakan gambar yang telah diubahsuai dimana MP Hulu Selangor yang baru iaitu YB Kamalanathan.

Gambar itu menunjukkan Kamalanathan sedang menyerahkan sumbangan kepada orangramai. Gambar itu dibesarkan skopnya sehingga menampakkan Kamalanathan berada berhampiran mimbar masjid. Dan betapa malunya Khalid apabila melihat kepada gambar yang sebenar, rupa-rupanya Kamalanathan cuma berada di perkarangan masjid! Tepuk dulang terpercik air kemuka sendiri.

Dan terkini semakin menampakkan kebodohan Khalid Samad yang sebenar. Isu sepanduk hariraya Dato' Seri Noh Omar cuba diperbesarkan! Didalam blog Khalid Samad, beliau mempertikaikan ucapan Dato' Noh sempena menyambut hariraya aidilfitri. Klik di sini . Antara kata-kata Khalid didalam blognya " Saya melihat akan sepanduk ini di Shah Alam dan saya terperanjat. “Selamat Hari Raya kepada keluarga UMNO” tercatit jelas di atasnya. Di tepi kirinya gambar Noh Omar dan di tepi kanannya lambang satu Malaysia".

Apabila melihat kenyataan MP Shah Alam ini, maka bolehlah disimpulkan bahawa sememangnya Khalid ni seorang yang sempit akal fikiranya. Walaupun kita tahu beliau ada "title IR" pada namanya seperti juga dengan bekas MB Perak iaitu Nizar " Lambai ", namun jika dilihat tahap pemikiran mereka, tidak ubah seperti otak mereka berada di kepala lutut!

Apa masalahnya jika Dato' Seri Noh Omar mengucapkan ucapan selamat hari raya kepada keluarga UMNO Selangor ? Beliau mengucapkan selamat hari raya itu di atas kapasitinya sebagai Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor. Jadi apa masalahnya kepada Khalid Samad? Adakah Khalid marah kerana didalam Sepanduk itu menyebut nama Khalid, ahli keluarga PAS dan PKR ?

Ini lah contoh pemimpin PAS yang bebal dan bangang ...nak hentam UMNO cari isu bodoh! Nak kata bodoh nanti marah, tetapi memangnya bodoh! Sudahlah bodoh..sombong pulak tu.! Meroyan tak tentu pasal..!!!

Wasabi oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan