Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Rabu, 11 Februari 2009

Betapa SIALnya Pas Berkawan Dengan Anwar !!!


Sial anwar merebak ke tubuh PAS, plan anwar untuk mengambil semula jawatan MB Perak dengan menyinkirkan PAS tidak menjadi kenyataan apa bila 2 adun PKR bertindak untuk keluar dari pada PKR... plan anwar sebenarnya ialah, merembat seberapa ramai adun umno yang bangang-bangang untuk joint PKR dan mereka ini di janjikan jawatan exco kerajaan negeri, memang ada konspirasi di antara PKR dan DAP untuk menyahkan exco PAS dan Nizar dari tampuk pemerintahan kerajaan negeri.

Dendam anwar terhadap PAS tetap membara, anwar amat berharap PAS mengintiraf dirinya sebagai ketua atau presiden Pakatan Rakyat, tapi malangnya semua orang orang tahu bukan senang nak buang perangai BODOH, SOMBONG dan BERLAGAK tahap Dewa PAS ni. lagi satu, anwar cukup bengang dengan PAS ni, kerana PAS hari tu bermuzakarah dengan UMNO, mengikut sumber, nyaris-nyaris PAS menghulurkan salam perpaduan dengan UMNO, Hadi Awang di katakan sudah memberi lampu hijau kepada nasaruddin mat isa dan mustafa ali untuk berbincang tentang pembahagian jawatan dan portfolio sekiranya PAS menyertai BN , cepat-cepat anwar menggunakan balaci-balacinya dalam PAS untuk menghasut orang tua nyanyok Nik Aziz tu supaya campur tangan supaya PAS tidak menyertai BN.

Jika apa yang berlaku sekarang ini di ambil kira, tidak mustahil PAS akan mengadakan satu lagi muzakarah dengan UMNO dan jangan terkejut PAS akan menjadi salah satu parti komponen BN dalam pilihanraya yang 13 nanti... di harap sekiranya PAS menjadi parti komponen BN kelak, diminta PAS BUANG LA PERANGAI BODOH,SOMBONG dan BERLAGAK tahap DEWA tu.



Darul Ehsan Today

5 ulasan:

  1. ish. kenapelah gmba die wat cmtu. ta bagus as pemimpin.

    BalasPadam
  2. Salam nadya..

    Mungkin itu simbol tawar menawar...???
    Tapi dengan sape ye...?

    BalasPadam
  3. tapi kan oyabun~

    kite sume masih x tau mane yang betol betul benar, yang betol2 betul,

    masing2 ade port kepentingan..

    hmm..

    kebenaran memang jauh dari diri~~

    wallahualam~

    BalasPadam
  4. HAHAHAHA......

    FUCK U NUAR....
    MACAM TU KE...!?

    BalasPadam
  5. terima ajalah hakikat .... UMNO tetap didalam lindungan Allah Swt.. sebabnya yang kamu tuduh pemimpin UMNO tu... tak Benar .... Percaya atau tidak lihatlah nanti .. Marilah ... semua ahli ahli PR .. Pas .. isi borang UMNO kita akan jadai bangsa yang hebat dan memimpin dunia ini . jangan banyak fikirlagi ...yang tentukan kebaikan semua ni bukan UMNO ,apatah lagi PAS ,PR jauh sekali karpal .... tetapi Allah Swt, yang empunyai empayar dunia ini ...

    BalasPadam