Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Selasa, 23 Jun 2015

MB tak bantu, penduduk mohon ihsan Sultan?


"Kami mohon campurtangan Sultan Selangor untuk selesaikan masalah ketiadaan air di tempat kami di Semenyih. Sudah puas kami merayu pada Menteri Besar (MB), dah banyak kali tersiar di akhbar dan televisyen tetapi tak ada siapa yang datang meninjau masalah kami."

Itu kata putus Ahli Jawatankuasa Bertindak Air Semenyih, Ramli Matnoor (gambar kecil) berhubung masalah air yang terpaksa ditanggung penduduk setempat sejak beberapa tahun lalu.


"Melihatkan tiada respons positif dari MB, saya sifatkan dia tak minat nak dengar masalah penduduk.

"Kami malah pernah hantar memorandum di pejabat MB namun masih tidak berjawab. Kalau dah bukan MB boleh kami rujuk, maka Sultan sahajalah yang ada untuk membantu masalah kami," kata Ramli.


Tambahnya, masalah ketiadaan air di Semenyih bukannya baharu tetapi telah banyak tahun berlaku. "Saya amat berharap agar pihak Sultan sedia datang ke Semenyih dan bantu hamba rakyat di kawasan ini," ujarnya.

Wasabi Oyabun...

1 ulasan:

  1. SAYA SEKELUARGA INGIN MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH KEPADA AKI NAWE BERKAT BANTUANNNYA SEMUA HUTANG HUTANG SAYA SUDAH PADA LUNAS SEMUA BAHKAN SEKARAN SAYA SUDAH BISA BUKA TOKO SENDIRI,ITU SEMUA ATAS BANTUAN AKI YG TELAH MEMBERIKAN ANKA JITUNYA KEPADA SAYA DAN ALHAMDULILLAH ITU BENER2 TERBUKTI TEMBUS..BAGI ANDA YG INGIN SEPERTI SAYA DAN YANG SANGAT MEMERLUKAN ANGKA RITUAL 2D 3D 4D YANG DIJAMIN 100% TEMBUS SILAHKAN HUBUNGI AKI NAWE DI 085-218-379-259

    BalasPadam