Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Rabu, 29 Oktober 2014

Pasukan pendakwaan kemuka hujah esok - Muhammad Shafee?


Pasukan pendakwaan rayuan akhir kes liwat Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim di Mahkamah Persekutuan di sini akan mengemukakan hujah balasan esok.

Ketua Pendakwaan, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah berkata, pasukan yang akan diketuai beliau dijangka akan memulakan hujah pada 2.30 petang.

“Peguambela Anwar, Ramkarpal Singh mungkin akan mengambil masa untuk mengemukakan hujah. Saya mungkin tidak mula dengan keterangan-keterangan saintifik.

“Mungkin yang lain. Hujahan bukti saintifik saya akan kemukakan pada hari Jumaat dan akan habis dalam masa dua jam,” kata Muhammad Shafee yang ditemui sebaik sahaja prosiding hari kedua tamat kira-kira 5 petang ini.

Hari ini panel lima hakim Mahkamah Persekutuan yang diketuai Ketua Hakim Negara, Tun Ariffin Zakaria mendengar sambungan hujahan peguam berkaitan kes liwat melibatkan Anwar.

Turut mendengar hujahan rayuan adalah Presiden Mahkamah Rayuan, Tan Sri Md. Raus Sharif bersama-sama tiga Hakim Mahkamah Persekutuan iaitu Tan Sri Abdul Hakim Embong, Tan Sri Suriyadi Halim Omar dan Datuk Ramli Ali.

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan