Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Jumaat, 17 Jun 2011

Anwar Omegay cabar polis ambil tindakan terhadap penyebar Video Seks panas!

Anwar Omegay bercakap seolah-olah tidak berpijak dibumi yang nyata! Beliau membidas tindakan pihak berkuasa kerana gagal mengambil tindakan terhadap individu yang mendedahkan video seks yang didakwa menyerupai dirinya.

Anwar berkata, pihaknya kini menanti siasatan polis untuk mengambil tindakan kepada mereka yang bertanggungjawab mendedahkan video seks tersebut.

" Negara dilihat membenarkan video seks diedarkan ke seluruh negara dan polis pula tidak tahu nak buat apa. Apa yang saya tahu, pihak polis masih lagi memberi perlindungan kepada individu bertanggungjawab mendedahkan video seks itu," katanya baru-baru ini!

Anwar juga menegaskan bahawa pendedahan itu melibatkan kepentingan pihak tertentu untuk menjatukan karier politiknya.

" Datuk Eskay, Datuk Shuib Lazim dan Tan Sri Rahim Tamby Chik hanya perkakas dibawah ( yang dipergunakan ) oleh mereka yang berada diatas!

" Kalau pembangkang yang sebarkan video, sudah tentu polis akan mengambil tindakan serta merta, tetapi disebabkan mereka ada hubungan dengan UMNO, mereka bebas dari sebarang tindakan dan tuduhan ," katanya.

Anwar Omegay sepatutnya tak perlu berang terhadap pihak berkuasa kerana siasatan telahpun siap dan lapuran telah diserahkan kepada pihak Peguam Negara. Kalau tak lakukan kesalahan, tak perlulah mengelabah Anwar! Yang menghairankan adalah mengapa anda tidak mengesa siasatan dilakukan terhadap siPELAKU didalam video seks tersebut!

Kalau anda rasa anda bukanlah sipelaku dalam video seks tersebut, sila cabar pihak polis untuk mendedahkan siapa sebenarnya siPELAKU dalam video seks itu kerana polis sudah pun ada jawapan untuknya. Ada berani ke ANWAR..!!!!

Dalam kenyataan polis sebelum ini ada mengatakan bahawa video tersebut adalah TULEN dan ianya telah disahkan oleh dua pihak profesional. Rakyat boleh membuat andaian sendiri tentang siapa sebenarnya sipelaku dalam video seks tersebut.

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan