Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Selasa, 12 Februari 2013

Hot!!!! UMNO Musuh ALLAH!!! Fatwa Terkini Ostazah Ebbi Pulak?



Wahai semua ahli-ahli dan penyokong Umno!! Hari ni Srikandi paling suci dalam PAS iaitu Ostazah Ebbi dah keluarkan fatwa bahawa UMNO itu musuh Allah!! Dan Ebbi juga kata, buat apa saja bagi menentang UMNO akan dapat pahala!!

Maka dengan itu, di harap semua ahli serta penyokong UMNO akan segeralah insaf dan kembali ke jalan yang benar mengikut ajaran Ebbi iaitu dengan menjadi macai PAS..

Ahli serta penyokong Umno harus takut dan bersedia untuk masuk ke neraka setelah Ebbi kategorikan Umno sebagai musuh Tuhan yang nyata. Ahli dan penyokong UMNO juga harus bersedia untuk dibakar bila mati nanti kerana Ebbi labelkan Umno lebih teruk dari kafir..

Jadi.., gua harap ahli-ahli serta penyokong Umno bermuhasabah diri untuk memilih antara yang benar atau salah.. Pilih la PAS sebab Ebbi kata hanya PAS yang Allah redai..

Dan kepada ahli serta penyokong Umno diluar sana.., berlapang dada lah bila menerima fatwa terbaru Ebbi ni beb.. Sesungguhnya Ebbi mungkin baru mendapat wahyu didalam tidurnya sebelum membuat fatwa berkenaan..

Walaupun korang tak boleh terima fatwa Ebbi tu.., tabahkanlah hati sebab jangan dibangkang cakap seorang Muslimah sejati macam Ebbi tu.. Berdosa beb bantah cakap serikandi Pas tu tauu... PTUIIIII !!!!

Wasabi Oyabun..

2 ulasan:

  1. Kalau setakat seorang artist masuk PAS, tak lah hairan sangat. Tapi kalau dalam masa yang sama berpuluh-puluh Ulama kini keluar PAS dan menyokong UMNO, tentu ada sebabnya. Tak gitu Abby.

    BalasPadam
  2. Klu nk keluarkan kata2 pn...cuba la elak keluarkan kata2 yg menampakkan kebodohan diri sndri!...lg bnyk ko bercakap...lg bnyk kejahilan dan kebodohan ko terserlah!!..Ko sedar ke tak..?.. yg ko ni xblh menjadi contoh pd sesiapa pn!!..lebih baik ko duduk diam dan bermuhasabah...sekurang2nya ko berusaha menjadi insan solehah dan lebih dihormati dimasa depan.

    BalasPadam