Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Ahad, 28 Jun 2009

(ISU SELANGOR) Dendam Gobinad !

Jika dulu Adun Kinrara Teresa Cock memberi amaran kepada seluruh masjid dan surau di Bandar Kinrara yang juga dalam dunnya supaya laungan azan di perlahankan mendapat tentangan hebat dari seluruh penduduk melayu di sana dan Teresa Cock sudah mendapat pengajaran di tahan ISA dan isu itu sudah sunyi sepi.

Kita ingatkan setakat itu aje tekanan yang di terima oleh penduduk melayu di sana, rupanya ada lagi tekanan yang di buat oleh Parti Komunis DAP terhadap penduduk di situ.

Terbaru, akibat dendam kesumat Parti Komunis DAP kerana tidak mendapat sokongan orang melayu di sana, Ahli Parlimen Puchong, Gobinad Singh Deo pula menjalankan kerja-kerja jahatnya, dia dengan muka tak malu menggunakan kuasa dia sebagai ahli parlimen telah mengarahkan Majlis Perbandaran Subang Jaya MPSJ untuk mengangkut sebuah kabin milik Jawatankuasa Khairat Kematian Bandar Kinrara.

Kabin itu di gunakan oleh penduduk islam di situ sebagai bilik operasi sekiranya ada kematian supaya mereka senang untuk menguruskan jenazah dan sebagainya, tetapi alasan gobinad berikan kepada MPSJ untuk menghalalkan perbuatannya ialah kabin itu di gunakan oleh penduduk melayu di bandar kinrara untuk tujuan politik.

Satu alasan yang cukup bangsat dan tak masuk di akal, itu menunjukan yang gobinad langsung tak ambil tahu tentang penduduk di sana. menurut salah seorang AJK pengurusan khairat kematian, si gobinad dan berberapa pemimpin PKR di kawasan tu memang cukup berbulu dengan penduduk melayu disana, jika dulu tekanan untuk memperlahankan Azan tidak menjadi maka sekarang ini jalan mereka untuk melemahkan masyarakat melayu di sana dengan membuat fitnah kononnya kabin tu di gunakan untuk tujuan politik dan kabin itu didirikan secara haram di atas tanah MPSJ padahal kabin itu adalah milik pemaju perumahan bandar kinrara dan tanah itu adalah tanah persendirian bukan tanah milik MPSJ.

Sewaktu MPSJ menjalankan operasi terhadap kabin tu, MPSJ gagal untuk memberi sebarang notis atau apa-apa surat peringatan kepada Jawatankuasa di situ, secara tiba-tiba MPSJ datang memotong rantai kunci kabin dan menghumban keluar peralatan pengurusan jenazah dan kain kapan yang mereka syaki kain putih itu di gunakan penduduk untuk membuat banner, sehingga bertaburan kain-kain itu di atas rumput.

Allah itu maha pengasih dan penyayang, ketika penguatkuasa MPSJ sebok menghumban keluar barang dari kabin itu, seorang penduduk yang juga Ajk Pengurusan Khairat telah ternampak kerja jahat MPSJ maka dia terus memberitahu berberapa Ajk yang lain, berlaku perang mulut antara penguatkuasa dan ajk khairat di situ dan setelah di terangkan mengenai status kabin dan status tanah oleh ajk khairat, penguatkuasa MPSJ sedar yang ini adalah satu mainan politik yang dimainkan oleh parlimen mereka.

Tindakan Parti Komunis DAP dilihat sebagai tekanan kepada penduduk melayu di Bandar Kinrara kerana tidak menyokong mereka masa pilihanraya yang lepas.

Dipetik dari Darulehsan Today
Wasabi oyabun

1 ulasan:

  1. Perkara ini tidak boleh didiamkan saja. Saya cadangkan sdr hebahkan berita ini di blog-blog pro-kerajaan lain.

    BalasPadam