Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Khamis, 3 Februari 2011

Live dari Cairo : Blogmaster Medan Info melapurkan - Proses membawa pulang pelajar-pelajar Malaysia sedang giat dilakukan!

Syabas dan tahniah kepada usaha kerajaan Malaysia.

Ketua Delegasi, Senator Yb Dato Seri Haji Jamil Khir Baharom yang turun padang bersama sama dengan Presiden Kelab Putera 1 Malaysia berjaya melancarkan lagi proses membawa pulang pelajar pelajar Malaysia.

Keadaan di Cairo International Airport walaupun agak sesak dengan ratusan anak anak kita diperantauan, insya allah segala galanya akan dilaksanakan dengan baik.

Penghargaan juga kepada Datuk Kamaruddin dari Air Asia yang sama sama bersusah payah menyelesaikan banyak masalah landing permission dengan kerajaan Mesir. Tidak lupa juga kepada Datuk Ismee yang menyediakan penginapan pelajar pelajar yang sedang dibawa ke Jeddah...

Blogmaster mohon disampaikan berita kepada rakyat Malaysia terutamanya ibu bapa keluarga pelajar pelajar disini jangan risau kerana janji Datuk Azeez dalam ucapannya tadi, "kami akan pastikan semua pelajar dibawa pulang, tidak ada seorang pun akan tinggal... Kami tidak akan pulang selagi masih pelajar yang tidak dapat dibawa pulang.." Ini sejajar dengan arahan YAB Perdana Menteri mahu MISI Khas ini berjaya dilaksanakan tanpa sebarang gangguan!

Talian internet agak sukar, Blogmaster kemaskini dengan meminjam broadband Etisalat Egypt...
Ikuti Rakaman Di Tempat Khemah Khas Pengurusan Proses Membawa Pulang Pelajar Malaysia Yang Disediakan Oleh Kedutaan Malaysia dan Kementerian Luar;

Untuk berita selanjutnya sila klik di sini !

Oleh : Blogmaster Medan Info Kita

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan