Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Jumaat, 19 April 2013

PRU 13: "Pemimpin, Penyokong PAS Sokong Saya," - Zulkifli Nordin!


Datuk Zulkifli Noordin mendakwa pencalonannya sebagai Ahli Parlimen Barisan Nasional (BN) di Shah Alam turut mendapat sokongan beberapa tokoh dan pemimpin PAS negeri serta pusat.

Dengan bantuan dan dokongan kuat jentera BN Shah Alam, beliau yakin dapat menggugat kubu 'lawannya' iaitu Timbalan Pesuruhjaya PAS Negeri, Khalid Samad.

"Sebaik sahaja diumumkan sebagai calon, saya menerima lebih 500 sms daripada mereka mengucapkan tahniah dan menyokong saya termasuk daripada tokoh dan pemimpin PAS".

Beliau juga percaya dapat menarik undi daripada penyokong PAS yang telah muak dengan perjuangan parti berkenaan yang semakin menyimpang daripada tujuan asal penubuhannya.

"Saya juga terkejut menerima panggilan daripada salah seorang pemimpin PAS yang menyokong saya dan berharap saya akan menang kerusi Parlimen Shah Alam".

Zulkifli yang juga bekas peguam Anwar Ibrahim sebelum ini pernah dihadapkan ke Lembaga Disiplin Parti Keadilan Rakyat (PKR ) bagi menjawab isu berhubung laporan polis yang dibuatnya terhadap rakan sekutunya PAS, Khalid Samad berkenaan isu Kalimah Allah dan kritikan beliau terhadap kepimpinan DAP pada tahun 2010.

"Saya yakin 100% akan memenangi kerusi Parlimen Shah Alam bersama dokongan BN".

beliau yang terkenal dengan tindakan menentang arus dalam PKR bertindak keluar daripada sidang Lembaga Disiplin yang membicarakan kesnya kerana membantah anggota panel terdiri dari bukan Islam.

Wasabi Oyabun...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan