Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Jumaat, 5 April 2013

PRU-13: Anwar tak jadi bertanding di Perak, pertahan Permatang Pauh?


Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Anwar Ibrahim yang sebelum ini berhasrat bertanding kerusi Parlimen di Perak, malam tadi mengumumkan untuk mempertahankan kerusi Parlimen Permatang Pauh pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) ini.

Beliau mengumumkan perkara itu ketika berucap di hadapan kira-kira 500 penyokongnya pada satu ceramah pakatan pembangkang di Padang Awam Taman Pauh di sini.

Anwar berkata, sebelum ini beliau membuat pertimbangan untuk bertanding di kerusi Parlimen Tambun, Perak bagi mengukuhkan sokongan rakyat terhadap PKR di sana selain melonjakkan sokongan terhadap calon-calon pakatan pembangkang.

"Tujuan saya hadir di Parlimen Tambun adalah bagi melonjakkan sokongan terhadap calon-calon pakatan dan menawan semula Perak dari tangan UMNO dan Barisan Nasional.

"Tapi apabila balik Permatang Pauh, saya kena ubah suai keputusan itu dan hari ini atas semangat kekeluargaan insya-Allah saya akan pertahankan kerusi Parlimen Permatang Pauh," katanya.

Kamu boleh tipu ramai oranglah Anwar, tetapi kamu tidak boleh tipu diri sendiri! Parlimen Permatang Pauh bakal 'kuburkan' kamu disana!!! Kita tunggu dan lihat bagaimana rakyat akan memberontak dengan memberi undi protes terhadap kamu Anwar! Tungguuuu...!!!

Wasabi Oyabun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan