Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Ahad, 23 Januari 2011

N5 DUN Tenang : BUKTI apabila PAKATAN RAKYAT tak tenang - Bendera BN Di BAKAR!

PAS marahkan nyamuk, kelambu di bakar! PAS marahkan Cikgu Mala bekas ahli Puteri UMNO, Bendera BN dibakar! Kenapa no!

Rilek la PAS. Takkan hangpa terkezut kot dok dengaq Cikgu Mala bekas orang UMNO rupanya. Tak payahlah dok bakaq bendera BN ka UMNO ka. Hangpa boikot ja Cikgu Mala tu! Hak mana datang dari jauh tu, pakat-pakatlah kemas barang balik semula kerumah hangpa semua. Buat penat ja dok berkempen di sana. Tempat tu memang la tenang sangat, tapi hati hangpa kebanyakannya tak tenang!

Baru kejap tadi Oyabun dapat berita dari Tenang. Satu info mengenai Cikgu Mala. Maklumat yang diberikan ialah beliau merupakan bekas ahli Puteri Umno yang kecewa kerana kalah bertanding dalam perebutan jawatan Ketua Puteri Bahagian beliau.

Kecewa dengan kegagalan tersebut menyebabkan beliau mengambil keputusan untuk menyertai Pas sehingga kini. Benar atau tidak kenyataan ini , hanya Puteri Umno sahaja yang boleh memberikan jawapannya.

Jika benar jelaslah bahwa Cikgu Mala adalah seorang yang tidak mempunyai jati diri yang kuat dan mudah disogok atau menerima tawaran pihak lain. Tidak hairanlah sikap beliau sama seperti sikap pemimpin Pas, Pkr dan Dap yang sanggup menjual negara demi kepentingan politik peribadi.

Mungkin ada yang dok dapat berita ni semalam dah sampai panas hati dok bakaq bendera BN! Awat lah hangpa ni hai orang-orang Pakatan Haram. Dah tak da kerja lain ka! Memang Biadap dan Kurang ajar Penyokong Pakatan rakyat yang mai dari luaq negeri Johor ni. Datang sini bukannya nak menghormati tempat orang tapi sesuka Mak Bapak hangpa ja buat hal.

Dulu sewaktu di PRK Galas pun bendera BN di bakaq dan kali ini di PRK Tenang juga hangpa dok bakaq bendera BN. Apa kurang ajar sangat hangpa ni?

Dengaq cerita laporan Polis telah di buat dan tindakan susulan di harapkan dapat dilakukan oleh PIHAK POLIS agar dapat menangkap si Pembakar Bendera ni dengan seberapa segera!!!

Depa ni memang Kurang ajaq dan patut di Ajaq!!!

PAS sememangnya hamPAS!!!

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan