Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Khamis, 13 Januari 2011

GEMPAR - Nazri Aziz Punya Penangan, Anwar Ibrahim Dapat Malu Besar !

Anwar Ibrahim sibuk sangat nak berdebat dengan Najib Tun Razak. Habis di canang sana sini yang D.S.Najib ni penakut. Ada pulak Blogger upahan Anwar yang kata Najib bachol, tak ada telor dan macam macam lagi. Emmm ye lah Mulut depa kita mana boleh kawal. Kira macam ayam bertelorlah..riuh sekampung. Cakap berdegar-degar, tapi bontot penuh dengan taik..!

He he he... tetapi Anwar Ibrahim lah yang sebenarnya Penakut, Bachol malah Boleh dikatakan Anwar Ibrahim tidak lagi mempunyai Telor. Kalau tak percaya boleh tanya Wan Azizah sendiri ada ke tidak Telor Anwar tu. Ha..ha..ha!

Ikutilah isu Kemelut Parlimen dari siri 1 sehingga 5 yang mana dalam siri Video ini Dato Seri Nazri Aziz Menteri Di Jabatan Perdana Menteri menceritakan segala kemelut yang berlaku sehingga puak Pakatan Pembangkang menjadikan Parlimen SARKAS pada 16 December 2010.
















Emmm...Diharap anda semua dapat menghayati dan boleh menilai sendiri apa yang telah di nyatakan Oleh Dato Seri Nazri Aziz ini. So harapan kita juga untuk melihat Anwar Ibrahim menjawap apa-apa yang di rasakan sendiri oleh Anwar Ibrahim bahawa Nazri Aziz telah berbohong!!!

Sebelum Anwar Ibrahim nak Berdebat dengan Dato Seri Najib eloklah Anwar Ibrahim berdebat dengan Nazri Aziz. Sekarang Nazri Aziz dah Sound Lebih sama lu Anwar Al Juburi, Lu takkan takda rasa marah? He he he...

Jangan tunggu Lagi wahai Anwar Al Juburi( kata Mat sabu lah ) Raja Drama. Lawan Je Nazri Aziz ni!!! Ha ha ha

Konspirasi...Konspirasi..Konspirasi....Tu je lah Modal kau Nuar!!! Dah bagi peluang Jawap dan dedahkan Bukti tapi sampai ke sudah Lubang Ekszos juga kamu cari..!!!

Terima kasih GOMO

Wasabi Oyabun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan