Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Isnin, 8 November 2010

TENTANG AIDC...& KEMPEN SAVE AIDC BLOG!



Berikut adalah petikan email dari E-group AIDC untuk penilaian anda. Di bawah ini adalah jawapan mengapa blog AIDC perlu terus wujud dan aktif..

http://www.anwaraidc.com/

Dengan melihat keadaan dan situasi ini, maka ada beberapa perkara yg harus kita renungi bersama:

1. Pada hakikatnya, AIDC adalah satu laman web pendedahan yang berfakta dan akademik yg tidak ada satu laman webpun yg mampu menyaingi kehebatannya. Ini satu fakta yg sukar ditentang dan dibantah oleh siapapun.

2.Sebelum wujudnya AIDC ini, watak Anwar Ibrahim begitu positif di dalam dan di luar negara. Namun dengan pendedahan yg begitu prolifik oleh AIDC, kebenaran satu persatu keluar di bumi Malaysia ini.

3.Anwar sebelum wujudnya AIDC adalah manusia yg dijangka menjadi Perdana Menteri Malaysia. Jikalau Anwar berjaya menawan putrajaya, kita telah merelakan dan memilih seorang Homoseksual memerintah negara Islam yg pastinya akan menghancurkan landskap dan institusi negara. Namun dengan pendedahan ini, AIDC berjaya menghalang agenda ini. Kita terpaksa berterima kasih kepada AIDC kerana pendedahan hari ini dapat menjaga Malaysia dari kuasa luar yg ingin menguasai negara.

4.laman web AIDC ini adalah teras kepada laman web pro kerajaan. Web AIDC ini adalah penggerak dan pencetus kepada jaringan blog pro kerajaan yg prolifik sehingga kini.Dengan peranan yg dimainkan AIDC telah menjadi rujukan yg paling utama kepada blog2 pro kerajaan kerana maklumat yg dibuat begitu efektif dan utuh kesahihannya.

Dengan memahami hakikat ini, kehilangan AIDC ini pasti akan menjadikan negara kita terus hancur dan dipermainkan oleh team-team Anwar yg dpt sumbangan dr pihak antarabangsa luar negara utk menjahanamkan Negara Islam.

Dengan matinya dan tenggelamnya AIDC, maka tulisan melalui pendedahan penulisan, pendedahan melalui video youtube, pendedahan melalui penulisan dari rangkaian club AIDC seperti puchong, pisau, emang, kumbang, anti-anwar, anwarReveal serta moderator seperti cikkiah, joyah, udin, dan sebagainya akan terus mati dlm membuka kebenaran.

Melalui Youtube sahaja, AIDC telah mengubah pandangan masyarakat dari membenci kerajaan kepada pro kerajaan...Dari pencinta Anwar peliwat kepada pembenci Anwar. Jikalau AIDC terus lenyap, pasti Anwar Ibrahim akan terus naik secara perlahan-lahan dr masa ke semasa. Hal ini pasti berlaku kerana gerakan Anwar Ibrahim begitu baik dan tersusun. Mereka pasti gembira dengan tenggelamnya AIDC ini, lantas menyusun langkah untuk menguasai pemikiran rakyat yg akan menjadikan rakyat trs mengundi pembangkang.

Tengok sahaja dengan gerakan Anwar Ibrahim, beliau berjaya menawan 5 negeri dan byk memenangi kerusi parlimen. Kemenangan yg terbesar sekali dlm sejarah Malaysia. Ini semua karisma Anwar. Inilah faktor terbesar :Faktor Anwar Ibrahim berjaya merosakkan PRU ke-10 dan PRU ke -12..kesemuanya kerana Anwar. Semua kemenangan pasal Anwar.Jadi apa akibatnya kalau tiada anti-Anwar (AIDC) ini? pasti Anwar akan berkuasa!!!

Kemenangan ini adalah disebabkan Anwar Ibrahim yg pakar dalam berpidato, berpolemik, berpolitik dan sebagainya. Namun dengan adanya AIDC ini telah menghancurkan karisma Anwar. AIDC adalah pejuang kepada negara berdaulat ini. Seharusnya ia ditempatkan di tempat yg tinggi kerana dengan pendedahan ini, negara Malaysia terus selamat dari cengkaman anasir penjajah imperialisme.Namun sedih jikalau AIDC ini trs terkubur!!!

Kalau AIDC terus lenyap, Maka :

1. Enjin google terus akan menjumpai nama anwar ibrahim yang baik-baik sahaja. kerana sudah tidak ada penulisan pendedahan tentang anwar yg jahat2...Laman web akan memaparkan tentang kisah anwar yg positif sahaja. Maka dengan ini karisma Anwar akan trs naik. Ketahuilah team2 anwar sekarang ini terus menerus menulis ttg hal-hal positif dan kebaikan anwar. kita takut nnti bacaan ini akan mengasai benak pemikiran rakyat malaysia.Lantas menyokong pembangkang..

2.Video-video Youtube seperti malaysiakini yg pro-pembangkang pasti akan bermaharajalela. Sejarah membuktikan bahawa video2 ini lah faktor2 kuat menjatuhkan imej kerajaan. kerana video ini begitu emosional utk menarik jutaan penonton malaysia. Tapi dgn pendedahan video AIDC ini telah menyekat segala fitnah ini. AIDC patut dapat tempat dengan prestasi yg AIDC telah lakukan. mahukah kita dan rela AIDC dikuburkan???

3.Dengan terkuburnya AIDC ini,sistem barat akan masuk secara perlahan-lahan masuk ke Malaysia kerana gerakan anti-pemerintah ini didokong dgn duit2 dari luar negara utk menjahanamkan negara. Relakah kita terus membiarkan AIDC ini mati begitu sahaja?? setelah pendedahan pendedahan dibuat???? Aku sedih!!!

Sebenarnya AIDC bukan hanya penulisan dlm laman web sahaja, tetapi juga melalui video-video yg berfakta di Youtube. Kematian team AIDC ini akan menyebabkan textual, audio, video, team-team penyokong pasti akan mati!! kematian team ini pasti akan memberi kesan kepada kemaslahatan negara.

Sebagai merujuk kepada Fakta :

1.Youtube AIDC adalah youtube pro-kerajaan yg paling ramai dikunjungi.

2.Sejak April 18, 2008 sehingga kini sebanyak 2,911,798 kali video AIDC diview oleh penonoton. Angka ini tidak dpt dicapai oleh video2 pro kerajaan melainkan AIDC sahaja.

3.Dengan subcribers seramai 570 orang ini telah mmbuatkan video ini terus sampai ke masyarakat kampung yg ada capaian internet. Ini telah membuatkan masyarakat terbuka pintu mata dan hati sehingga masyarakat mengetahui kebenaran yg sejelas2nya.

4.Dengan mencapai lebih kurang 654 video tentang pendedahan siapakah sebenarnya Anwar Ibrahim telah menyebabkan Malaysia terselamat kerana rakyat telah berubah undi utk tidak sokong PKR yg diterajui Anwar.

5.Melalui video ini, rakyat yang menganggap kes liwat Anwar sebagai FITNAH telah mengubah paradigma tersebut kepada Anwar HAKIKATNYA seorang Peliwat. Bahaya untuk negara Islam.

Melihat kepada fakta di atas, rela kah kita AIDC terus mati? terus terkubur? terus hancur? Ayuh semua rakyat Malaysia yg cintakan kebenaran mari sama2 kita bantu AIDC melalui pelbagai usaha !!!!

Emang Psychotic Killer

KEMPEN SAVE AIDC BLOG

Sempena KEMPEN SAVE AIDC BLOG, kami dengan rendah diri memohon bantuan seikhlas mungkin dari anda pembaca semua agar laluan blog AIDC untuk terus membongkar siapa ANWAR IBRAHIM akan berjalan dengan lancar semula...No akaun tertera seperti yang di atas. Jasa baik anda amatlah kami hargai. Semuga Allah swt sahaja yang dapat membalas budi baik tuan-tuan semua. InsyaAllah.

Ikhlas dari : Oreoyabun

Wasabi Oyabun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan