Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Jumaat, 9 Mei 2014

Azmin kata 'Jangan Sentuh Anwar'...Kah..Kah..Kah..!!!


Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Mohamed Azmin Ali pada Perhimpunan Bantah Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) di Dataran Merdeka 1 Mei yang lalu telah memberi amaran kepada Kerajaan Persekutuan agar tidak 'sentuh' Peliwat Tegar @ Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim.

Amaran yang dikeluarkan Azmin itu seolah-oleh membayangkan bahawa himpunan yang diadakan hari ini bukanlah untuk membantah GST tetapi untuk membela ketua pembangkang itu.

"Perdana Menteri,Datuk Seri Najib Tun Razak ingin ulang kezaliman dengan menjatuhkan hukuman kepada Anwar. Jangan kamu zalimi rakyat dan Anwar. Jangan kamu sentuh Anwar.



"Rakyat Malaysia tidak akan benarkan walau sesaat Anwar dimasukkan ke dalam penjara. Lawan tetap lawan. Kezaliman yang dilakukan bukan hanya kepada Anwar tetapi kepada rakyat," katanya.

Beliau berkata demikian di hadapan kira-kira 20 ribu peserta yang hadir pada perhimpunan bantah GST di ibu negara.

Dalam ucapannya, Azmin turut memberi gambaran bahawa akan mengadakan demostrasi jalanan bagi membantah keputusan Mahkamah Rayuan yang memutuskan bahawa Anwar bersalah di atas tuduhan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan.

Apa yang penulis boleh katakan hanyalah KEPALA TAIK kamu Azmin? Kamu ingat Anwar tu DEWA kamu ke..tak lut undang-undang? Kamu dengan Anwar tu sama saja...sorang suka main depan dan sorang lagi main belakang..!!! Hak Hak puihh..!!!!

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan