Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Isnin, 16 Mei 2011

Mak Lampir PKR Selangor sudah terdesak!

Kerja keras UMNO dan Barisan Nasional (BN) di Selangor menyebabkan Parti Keadilan Rakyat (PKR) terdesak hingga sanggup melemparkan pelbagai tuduhan tidak berasas bagi memberi gambaran buruk kepada UMNO.

Dakwaan terbaru PKR mengatakan UMNO berusaha mendapatkan status kerakyatan kepada 2,000 warga asing merupakan satu fitnah besar kepada parti dan kerajaan. Apa yang pasti PKR kini sentiasa mencari jalan untuk memberi gambaran buruk kepada UMNO kerana mereka sedar kerja keras UMNO di negeri itu. Ini termasuk kejayaan UMNO Selangor menjadi negeri paling ramai sekali mendaftarkan pengundi yang boleh menggugat kedudukan mereka.

Dan disebabkan oleh itulah PKR dan sekutu mereka cuba cari jalan supaya rakyat hilang kepercayaan kepada UMNO Selangor! Baru-baru ini Timbalan Pengerusi PKR Selangor, Zuraida Kamaruddin mendakwa UMNO cuba mendapatkan kerakyatan untuk 2,000 warga asing di Hulu Selangor bagi mengukuhkan sokongan kepada parti itu pada pilihan raya akan datang.

Nasihat kepada Mak Lampir Zuraida, kalau ada bukti eloklah tunjukkan. Jangan beri bukti yang palsu dengan meniru tanda tangan orang lain. Orang yang difitnah oleh Zuraida sudahpun membuat lapuran polis..menjawaplah engkau Mak Lampir Zuraida!!!

Wasabi Oyabun..

2 ulasan:

  1. hantu mana takut kena saman. jenis hantu x makan saman...

    BalasPadam
  2. iskkk tengok muka si mak lampir ni buat teman nak muntah lak!!! hehehe nak tergelak teman bila di sarawak dulu dia duduk betui2 depan meja teman di sebuah kedai makan, bila tengok teman pakai baju lambang keris bersilang ... terus blah si mak lampir nie hehehe...

    BalasPadam