Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Isnin, 19 April 2010

P94 Hulu Selangor : Panas..Pakatan Rakyat Sabotaj Ceramah BN!

Malam semalam bertempat di Taman Sentosa iaitu berdekatan dengan Bukit Beruntung telah berlangsung satu ceramah BN yang di ketuai oleh Ketua Menteri Melaka, YB Dato' Ali Rustam. Turut hadir sama adalah Dato' Noh Omar dan juga beberapa pemidato BN yang lain. Ceramah bermula tepat jam 9.00 malam dan agak menarik kerana ditempat yang sama iaitu dengan jarak lebih kurang 50 meter berlangsung juga ceramah dari Pakatan Rakyat.

Yang menjadi persoalan sekarang mengapa tiba-tiba Pakatan Rakyat mendirikan khemah dan pentas ceramah di kawasan berdekatan dengan BN, padahal sehingga pukul 6.00 petang tiada kelihatan pentas ataupun khemah Pakatan Rakyat di kawasan berkenaan. Adakah PR terdesak sekarang dengan cuba mensabotaj ceramah-ceramah BN!
Bayangkanlah dengan jarak lebih kurang 50 meter dengan sound sistem yang kuat seolah-olah berlaku " perang mulut " malam tadi. Memang nampak ketara niat sebenar mereka hendak membuat ' gangguan' tetapi alhamdulillah tiada apa-apa yang tidak diingini berlaku.

Dato' Noh Omar dengan suara lantang sedang memberi ucapan

Antara pemidato BN yang hadir sama termasuk Dato' Ali Rustam, Ketua Menteri Melaka

Hadirin yang hadir untuk mendengar ceramah BN

Pentas ceramah Pakatan Rakyat berada di sebelah kiri dari pentas ceramah BN iaitu dengan jarak lebih kurang 50 meter.

Walaupun di sabotaj, mungkin menjadi kelebihan malam tadi apabila Dato' Noh Omar tidak berganjak malah mengambil kesempatan untuk menerangkan dengan nada suara yang lantang akan tentang kepincangan Pakatan Rakyat dan kebodohan PAS yang menyokong Anwar Ibrahim secara membabi-buta dan ini membuatkan sebahagian penyokong-penyokong Pakatan Rakyat beralih tumpuan mendengar ucapan yang ' panas' oleh Dato' Noh Omar.
Hidup UMNO! Hidup BN!

BN Mampu Berubah. Sayangi Selangor, Yakini Barisan Nasional (BN).
Wasabi Oyabun

Tiada ulasan:

Catat Ulasan