Terima kasih kerana mengundi BN

Terima kasih kerana mengundi BN

Selasa, 3 Januari 2012

Anwar kini sangat terdesak – Nallakarupan!

Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MUIP), Datuk S. Nallakarupan yakin Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) akan melakukan apa sahaja pada 9 Januari nanti kerana Ketua Pembangkang itu kini berada dalam keadaan sangat terdesak.

Malah bekas rakan karib Anwar selama 30 tahun itu berkata, tidak mustahil Ketua Umum PKR tersebut yang kini ‘tidak lena tidur’ menunggu keputusan mahkamah pada Isnin depan, bersumpah depan al-Quran, kononnya beliau tidak bersalah demi membangkitkan sentimen rakyat.

Sehubungan itu beliau menyeru pihak polis serta Kementerian Dalam Negeri supaya bertindak tegas ke atas mana-mana pihak yang menganjur dan menyertai ‘Kempen Bebaskan Anwar 901’ kerana jika tidak dibendung segera, tidak mustahil bakal berlaku pertumpahan darah.

“Bagi saya apa pun keputusan mahkamah pada Isnin depan, sama ada Anwar akan didapati bersalah meliwat atau tidak, dia bukan seorang pemimpin yang layak untuk diangkat menjadi Perdana Menteri. Selama 30 tahun bersahabat, saya tahu moral dia terlalu rendah.

“Saya menyaksikan segalanya, dia boleh menjadi imam pada malam hari tetapi keesokan pagi melakukan maksiat yang dilaknat agama Islam. Dia bukan seorang muslim baik yang layak untuk diangkat menjadi pemimpin kerana saya tahu segala aktiviti gelapnya.

“Apa yang berlaku ke atas diri dia sekarang (dakwaan liwat) bukan konspirasi politik sebagaimana didakwa pembangkang tetapi hukum karma daripada tuhan kerana sikap buas dan rakus beliau dalam melayani nafsu,” katanya pada sidang akhbar di sini hari ini.

Justeru, Nallakarupan menyeru kepada seluruh rakyat khususnya golongan mahasiswa yang terpesona dengan pembohongan ketua pembangkang, agar jangan mengulangi kebodohan beliau dan bekas orang-orang rapat Anwar seperti yang berlaku pada 1998.

Katanya, dia dan beberapa bekas pemimpin PKR seperti Senator Ezam Mohd. Nor sanggup meringkuk dalam penjara demi Anwar tetapi akhirnya membuat keputusan meninggalkan Ketua Umum PKR tersebut selepas tersedar siapa sebenarnya ketua pembangkang itu.

Wasabi Oyabun..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan